Pretty boy

I lie awake at night
夜晚,我清醒著躺在床上
See things in black and white
世界對我來說只有黑與白
I've only got you inside my mind
我的腦中盡是你,
You know you have made me blind
是你讓我眼中,只有你

I lie awake and pray
我清醒的躺在床上並祈禱
That you will look my way
祈禱,你會看著我,
I have all this longing in my heart
我的心中充滿渴望
I knew it right from the start
打從一開始,我就知道

Oh my pretty pretty boy I love you
我的完美男孩,我愛你
Like I never ever loved no one before you
在你之前,我從未這樣愛過一個人
Pretty pretty boy of mine
我的完美男孩,
Just tell me you love me too
告訴我,你也愛我
Oh my pretty pretty boy
我的完美男孩,
I need you
我需要你
Oh my pretty pretty boy I do
我的完美男孩,是真的
Let me inside
讓我進來,
Make me stay right beside you
讓我留在你身旁

I used to write your name
我認真寫下你的名子,
And put it in a frame
並把它框起來
And sometime I think I hear you call
有時後,我感覺聽到你的呼喚
Right from my bedroom wall
就在我房間裡

You stay a little while
你待了一會兒,
And touch me with your smile
用你的微笑打動我的心
And what can I say to make you mine
我該說什麼才能打動你的心
To reach out for you in time
才能及時擄獲你

----

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

Bridge
Oh pretty boy
Say you love me too

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you


----a bout m2m----

M2M(窈窕美眉) 是由兩個來自挪威的小女孩Marit(乖乖美眉-瑪莉特)
及Marion (好動美眉-瑪莉安)所組成的團體,
由於兩人名字都是M開頭,所以就叫M2M。

瑪莉安 - Marion Raven:主唱、鋼琴、空心吉他、鼓、大鍵琴
瑪莉特 - Marit Larsen:演唱、節奏吉他、空心吉他

Marit與Marion兩人認識於1990年(大約五歲時),
由於對音樂的喜愛,兩人成 了好朋友,並常在一起為家人及朋友表演。
他們的第一張唱片是八歲時以挪威語 灌錄的兒童專輯
Synger Kjente Barnesanger (Sings Famous Children's Songs),
這張專輯也獲得Spillemanspriest(相當於挪威的葛萊美獎)「最佳兒童專輯」的提名。
當時他們的團名是Marit & Marion


這首歌超讚滴喔
We share so much together in one's life







arrow
arrow
    全站熱搜

    橘雪子 發表在 痞客邦 留言(30) 人氣()